zondag 26 september 2010

Utrecht. Lien en Giel

Zaterdag kwam ik in de regen opnieuw een mooie gekleurde vrouw tegen. Ik herkende haar kleding- en vooral haar geweldige laarzen van één van mijn favoriete winkels in de Utrechtsestraat in Amsterdam: Lien en Giel. http://www.lienengiel.nl/  Toevallig bleek Ik Lien zelf tegen te zijn gekomen. Ze vertelde me dat ze net een winkel had geopend op de Lijnmarkt in Utrecht. Ik was altijd al nieuwsgierig of de winkel de gebloemde laarzen ergens importeerde of zelf ontwierp. Dat laatste bleek het geval. Lien deed jaren geleden aan wedstrijdroeien en wilde eens een paar Delfstblauwe laarzen die tegen een stootje konden. Deze laarzen waren zo'n succes dat ze haar baan als stewardess opzei en samen met Giel -die ze kende van het vliegen- de winkel startte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten